فروش ویژه

دستمال مرطوب آرایشی میکاپ رز

  • دستمال مرطوب آرایشی
  • رایحه آلوئه ورا و خیار
  • رایحه آلوئه هندوانه 
  • رایحه نارگیل 
  • سایز بزرگ
.
.
free-shipping
فروشنده
علی میرزایی
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی 24 ساعته

ناموجود

ارسال با پیک پیشتاز توسط لوکس کالا.
ناموجود

ناموجود

توضیحات

معرفی دستمال مرطوب آرایشی بیز

دستمال مرطوب آرایشی بیز
دستمال مرطوب آرایشی بیز

 

 

دستمال مرطوب آرایشی میکاپ رز

دستمال مرطوب آرايش پاک کن میکاپ رز برای پاک کردن آرايش چشم و صورت فرموله شده است. این محصول علاوه بر برطرف نمودن کامل آرایش، با توجه به ترکیبات مؤثری که در آن به کار رفته، رطوبت از دست رفته پوست را بازگردانده و موجب افزایش لطافت و شادابی پوست با کاهش علائم حساسیتی آن می شود.

اگر به دنبال محصولی هستید که انواع لوازم آرایشی ضد آب مانند پنکیک، رژلب، ریمل، سایه و خط چشم را به راحتی و در یک حرکت از روی پوست شما پاک کند؛ توصیه می کنیم دستمال مرطوب آرایشی میکاپ رز را به برنامه مراقبت از پوست خود برای پوست های خشک اضافه کنید.

زیرا دستمال مرطوب آرایشی بیز با مواد خاص خود آلودگی ها و مواد آرایشی را از روی پوست صورت، لب ها و چشمان شما کاملا پاک می کند. دستمال مرطوب آرایشی بیز به پوست شما لطافت و لطافت خاصی می بخشد.عصاره نارگیل به کار رفته در این محصول علاوه بر ایجاد رایحه مطبوع، پوست را آبرسانی کرده و التهابات پوستی را کاهش می دهد.

ویتامین E و پرو ویتامین B5 موجود در آن وظیفه مهم تقویت و تغذیه عمیق پوست شما را بر عهده دارد و در بهبود سلامت پوست همراه با پاکسازی کامل موثر است. همچنین با نفوذ به منافذ و از بین بردن سبوم و آلودگی های اضافی پوست شما را صاف و یکدست می کند.

به دلیل اینکه اثری از حساسیت و سوزش پوست بر جای نمی گذارد، مورد تایید متخصصان است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

دستمال مرطوب آرایشی بیز با گلیسیرین و نرم کننده پوست شما را نرم و مرطوب نگه می دارد و به دلیل بدون چربی بودن می توان از آن به صورت شبانه روزی استفاده کرد. با پوستی تمیز و زیبا به رختخواب بروید و صبح با خرید دستمال مرطوب رز آرایشی با پوستی تمیز و درخشان از خواب بیدار شوید.

توضیحات تکمیلی

وزن 300 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فروش ویژه
دستمال مرطوب آرایشی میکاپ رز
علی میرزایی

ناموجود

ناموجود
- +

محصولات پیشنهادی