فروش ویژه

سرم ویتامین سی C لاکچری کوین 20 میل

  • آبرسان بسیار قوی
  • روشن شدن و درخشندگی پوست
  • خاصیت کلاژن سازی
  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • بهبود آفتاب سوختگی
  • باعث بهبود تیرگی های پوست می گردد
  • در رفع و بهبودی سیاهی زیر چشم اثر دهی خوبی دارد
  • موثر در بهبود زخم و التیام زخم
.
.
free-shipping
فروشنده
علی میرزایی
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی 24 ساعته

موجود در انبار

ارسال با پیک پیشتاز توسط لوکس کالا.
45% قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 749,146 تومان است.
- +

توضیحات

امروزه یکی از محصولاتی که باعث آبرسانی به پوست ، روشن شدن پوست های کدر ، کاهش جوش و محافظت از آن در برابر آلودگی ها می شود سرم ویتامین c لاکچری کوین می باشد. استفاده ار آن فواید بسیاری دارد که باعث می شود  از طریق کلاژن سازی به رشد سلول های مجدد پوست کمک کند و یکی از مهم ترین عوامل محافظتی پوستی به شمار می آید. هم چنین روغن جوجوبا و لینولئیک اسید در آن سبب کاهش التهاب وتحریک پوست می شود.

اطلاعات سرم ویتامین c لاکچری کوین:

این سرم دارای روغن جوجوبا و لینولئیک اسید می باشد که خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی را به همراه دارد. روغن جوجوبا در ایالات متحده رشد می کند و با نام گیاه شناسی Simmondsiachinensis شناخته می شود. عناصر موجود در این سرم روی روند بهبود و تقویت پوست اثر مثبت می گذارد و از افتادگی و چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند.ا ستفاده ی منظم و مداوم از این سرم می تواند بهبود قابل توجهی در سلامت و زیبایی پوست ایجاد کند.

سرم ویتامین C لاکچری کوین

سیر تا پیاز اطلاعات محصولات لاکچری کوین

ترکیبات اصلی سرم ویتامین c لاکچری کوین چیست؟

روغن جوجوبا: یک نوع گیاهی ست که در مقابل هوای سرد و گرم مقاوم است،به آب بسیاری نیاز ندارد و در برابر آفات ومیکروب ها مقاوم است بر اثر پرس سرد از دانه های آن روغن به دست می آید و در اکثر محصولات زیبایی،آرایشی وبهداشتی از آن استفاده می شود. این روغن به رنگ طلایی روشن است وبه خوبی بر روی پوست می نشیند و حالت چسبندگی وچربی ایجاد نمی کند.

لینولئیک اسید : یک نوع اسید چرب غیر اشباع شده می باشد که وجود آن در محصولات پوستی باعث می شود که از خشک و غیر منعطف بودن جلوگیری کند و باعث پایدار بودن بیشتر پوست شود.این نوع اسید با تقویت آبرسانی به پوست تاثیر زیادی در حفظ نفوذ پذیری آب در پوست دارد.

نحوه ی مصرف سرم ویتامین C :

طریقه مصرف: دو بار در روز چند قطره از سرم را بر روی پوست کاملا تمیز ماساژ دهید تا جذب شود. برای حصول نتیجه ی بهتر دوره مصرف ۳ ماهه را ادامه دهید. از استفاده بر روی پوست اطراف چشم خودداری شود.

توضیحات تکمیلی

وزن 500 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فروش ویژه
سرم ویتامین سی C لاکچری کوین 20 میل
علی میرزایی

موجود در انبار

45% قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 749,146 تومان است.
- +

محصولات پیشنهادی