فروش ویژه

شامپو کافئین و روغن هسته انگور بیز

  • شستشوی مناسب برای مو های چرب و خشک 
  • مناسب برای موهای فر 
  • مناسب برای موهای وز 
  • شانه کشی را آسان میکند
  • 300 میل 
.
.
free-shipping
فروشنده
علی میرزایی
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی 24 ساعته

موجود در انبار

ارسال با پیک پیشتاز توسط لوکس کالا.
41% قیمت اصلی 115,000 تومان بود.قیمت فعلی 67,729 تومان است.

توضیحات

 

 

شامپو هسته انگور بیز

 

 

 

شامپو هسته انگور بیز

شامپو هسته انگور بیز با استفاده از سورفکتانت های بسیار ملایم مو ها را تمیز کرده.
ترکیبات پلیمیری موجود در شامپو با پلیمرایز کردن مو الکتریسیته ساکن مو را از بین برده , مضرات رنگ مو را به حداقل میرساند , تثبیت کننده رنگ مو میباشد و با حفظ آب موجود بر روی فولیکول های مو آسیب های محیطی از جمله آلودگی های محیطی را به حداقل میرساند.
گوار موجود در این شامپو یک پلیمر طبیعی میباشد که از درختی به همین نام گرفته میشود و تاثیر به سزایی در نرم کنندگی پوست و مو دارد.

شامپو هسته انگور بیز

خواص شامپو هسته انگور بیز :

  • شستشوی مناسب برای مو های چرب و خشک شامپو هسته انگور بیز
  • مناسب برای موهای فر
  • مناسب برای موهای وز
  • شانه کشی را آسان میکند
شامپو هسته انگور بیز
شامپو هسته انگور بیز

کافئین و ارتقاء رشد مو: تأثیرات جدید و کشفی

آخرین تحقیقات منتشر شده در مقالات تخصصی به نقل از مطالعات جدید نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند به طور قابل توجهی در رشد مو تأثیرگذار باشد. نتایج تحقیقاتی که توسط گروهی از محققان آلمانی انجام شده، نقش مثبت کافئین در تحریک رشد مو را اثبات کرده است.

این مطالعه مبتنی بر پژوهش‌های دقیق و آزمایشات مختلف است که نشان می‌دهد کافئین علاوه بر اثرات مثبت در تقویت رشد مو، می‌تواند به عنوان یک محرک موثر برای انگیزش رشد موی سالم و قوی عمل کند.

اثرات مثبت کافئین در رشد مو به ویژه در کاهش ریزش مو، در مطالعات انجام شده روی زنان و مردان به‌خوبی مشاهده شده است. تحقیقات انجام شده بر روی گروهی از مردان میانسال با مشکل ریزش موی آندروژنیک، که از نوع شایعی از ریزش مو است، نشان می‌دهد که استفاده از محصولات حاوی کافئین می‌تواند به طور معناداری این نوع ریزش مو را کاهش دهد.

برای بررسی اثر کافئین بر رشد مو، پژوهشگران ۱۴ مرد را در میانه سنین مختلف که دچار ریزش موی آندروژنیک – یک نوع ریزش موی مرتبط با ژنتیک – بودند، انتخاب کردند. پوست سر این افراد به منظور بررسی فولیکول‌های مو، مورد آزمایش قرار گرفت. در مرحله بعد، این فولیکول‌های مو در محیط‌های آزمایشی حاوی مقادیر متفاوتی از کافئین کشت شدند.

یکی از تست‌ها شامل قرار دادن فولیکول‌های مو در محیط حاوی کافئین به همراه ۵ میلی لیتر دی‌هیدروتستوسترون – یک هورمون مرتبط با رشد مو – بود. نتایج نشان داد که موجودیت کافئین به همراه دی‌هیدروتستوسترون موجب تغییر در الگوی رشد مو شده و به وضوح رشد مو را بهبود می‌بخشد. پس از گذشت ۸ روز، میزان رشد مو در فولیکول‌های مورد آزمایش اندازه‌گیری و مقایسه شد.

به طور خلاصه، نتایج این تحقیقات نشان می‌دهند که کافئین به‌طور قابل توجهی می‌تواند در بهبود و تنظیم رشد مو تأثیرگذار باشد. از این‌رو، امکان استفاده از محصولات حاوی کافئین برای بهبود وضعیت موها و مقابله با مشکلات ریزش مویی وجود دارد. این کشفات جدید امیدواری‌های جدیدی را در زمینه بهبود سلامت و زیبایی موها به ارمغان آورده است.

 

روند فرایند بهبود با شامپو هسته انگور بیز

گزینه مطمئن ، اعمال خارجی کافئین است بطوریکه به فولیکول های مو نفوذ کند.
مصرف موضعی جذب سریع کافئین را از طریق فولیکول های مو بدنبال خواهد داشت که این امر امکان دارد رشد مو را سبب شود.
استفاده از شامپوهای حاوی کافئین گزینه مناسبی بشمار می آید.شامپو کافئین و روغن هسته انگور

هرچند درباره ی میزان کافئین موجود در این نوع شامپو ها در اثر گذاری بر روی رشد موی مردان و زنان مطالعه ای صورت نگرفته است
همچنین می توانید این نوع شامپو را با اضافه نمودن مقداری کافئین مایع در شامپوی روزانه خود ، در منزل تهیه کنید.شامپو کافئین و روغن هسته انگور

به منظور تسهیل در جذب کافئین ، مطمئن شوید که شامپو را حداقل به مدت ۲ دقیقه به آرامی بر روی پوست سر خود ماساژ می دهید.
باور بر این است که این نوع شامپو سبب حفظ فولیکول های مو در برابر آثار مخرب DHT می شود.

این امر منجر به افزایش رشد مو و ترمیم ریزش موی زودرس میشود

 

آیا این روغن می‌تواند موهای شما را شاداب کند؟

وقتی صحبت از سلامت مو می‌شود، برخی ادعا می‌کنند که روغن هسته‌انگور می‌تواند به بازیابی درخشش و شادابی طبیعی موها کمک کند.

پوست سر به‌ طور طبیعی ماده‌ای به نام سبوم تولید می‌کند. ماده‌ای روغنی که موها را براق و سالم نگه می‌دارد. با افزایش سن، فرایند تولید سبوم کندتر می‌شود و این امر، خشکی پوست سر و در نهایت، خشکی و شکنندگی موها را در پی دارد.

مطالعات نشان می‌دهند که روغن‌های گیاهی مانند روغن پالم، روغن آرگان مراکشی، روغن مغزهای خوراکی و روغن هسته‌انگور، همگی حاوی مواد نرم‌کننده طبیعی هستند.

بعضی از افراد برای از بین‌بردن وز موها و همچنین بازگرداندن رطوبت به پوست سر، از این روغن‌ها استفاده می‌کنند. روغن هسته‌انگور یکی از سبک‌ترین روغن‌ها است که بدون سنگین و چرب‌کردن موها، آن‌ها را نرم و مرطوب می‌کند.

آیا روغن هسته انگور می‌تواند با شوره سر مبارزه کند؟

دلایل مختلفی برای ایجاد شوره سر وجود دارند. روغن هسته‌انگور نمی‌تواند شوره ناشی از علائم پسوریازیس یا سایر بیماری‌های پوستی مانند اگزما، درماتیت (التهاب پوست) ، عفونت قارچی، درماتیت سبورئیک (عارضه‌ای که باعث بروز لک‌های قرمز خارشی همراه با پوسته‌های سفیدرنگ می‌شود) یا انباشت آلودگی ناشی از شست‌وشوی کم را درمان کند.

با این حال، روغن‌های طبیعی مانند روغن هسته‌انگور می‌توانند در مبارزه با شوره ناشی از خشکی پوست سر مؤثر باشند.

توضیحات تکمیلی

وزن 800 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فروش ویژه
شامپو کافئین و روغن هسته انگور بیز
علی میرزایی

موجود در انبار

41% قیمت اصلی 115,000 تومان بود.قیمت فعلی 67,729 تومان است.

محصولات پیشنهادی